Solˇlicitud duplicat de rebut pagat

Codi IT:

GT-

Índex:

GT-

Unitat Tramitadora:

OAC

Referent:

Unitat:

Gestiķ Tributāria

Responsable:

Josep MĒ Ritort

Norma ISO:

Dades fitxa

Paraules Clau / sinōnims: (māxim 6 paraules)

Pagament, duplicats, rebuts. Cōpia.

Creat per:

Xavier Escribā / Josep MĒ Ritort

Aprovat per:

Xavier Escribā / Josep MĒ Ritort

Data efectivitat:

Nivell de versiķ:

001

Característiques bāsiques

Descripciķ del trāmit:

Trāmit per solˇlicitar.

Qui ho pot solˇlicitar?

Qualsevol persona interessada.

Quan es pot solˇlicitar?

Durant tot l'any.

Com es pot solˇlicitar?

Presencialment.

 

Telemāticament.

Com es pot solˇlicitar?

Presencialment.

 

Telemāticament.

On es pot solˇlicitar?

Oficina d'Atenciķ al Ciutadā

Plaįa dels Oms, s/n 25700

La Seu d'Urgell

Tel. 973 350 010- Fax 973 350 165

Documentaciķ a aportar:

- DNI del solˇlicitant i en cas de fer el trāmit un representant també s'haurā de portar l'autoritzaciķ del primer.

Període de resoluciķ

Immediat.

Silenci Administratiu:

No s'aplica.

Altres observacions d'interčs:

Indicadors Resoluciķ:

Termini legal de resoluciķ:

Temps de resposta estimat de resoluciķ:

Immediat.

Impostos, taxes o Preus Públics:

Cost del Servei / trāmit:

No.

Quan es liquida:

Període de pagament:

Exempcions, Bonificacions i Reduccions de la quota:

Ordenances fiscals:

 

Legislaciķ

Legislaciķ estatal:

 

Legislaciķ autonōmica:

 

Legislaciķ local

 

Altres informacions d'interčs:

Observacions internes:

En cas de dubtes pregunteu a Gestiķ Tributāria (sobretot pels casos de Societats).

Procediment intern:

Aplicatius relacionats:

Gestiķ Tributāria i Padrķ habitants.

 

La pāgina de Trāmits i gestions de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, solˇlicita als seus usuaris dades de carācter personal: nom, cognoms, adreįa, etc., per tal de poder realitzar la tramitaciķ solˇlicitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislaciķ vigent en cada cas. Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, d'acord amb la legislaciķ o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de la Seu d'Urgell garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de carācter personal que es recullen, així com la implementaciķ de les mesures, d'ordre tčcnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

Passes a seguir:

Ordre

Acciķ

Programa a emprar

1

Comprovaciķ del domicili fiscal.

Gestiķ Tributāria.

2

Imprimir el duplicat del rebut pagat corresponent.

Gestiķ Tributāria.

3

Comprovaciķ de la correspondčncia de l'adreįa fiscal amb la del padrķ d'habitants, en el cas d'estar empadronat a la Seu d'Urgell.

Padrķ d'habitants.

4

Comprovar la adreįa fiscal per la resta de conceptes tributaris.

Gestiķ tributāria.

5

 

Donar el duplicat al solˇlicitant.

No hi ha programa.

estadisticas
 

| © 2017 AJUNTAMENT DE LA SEU D'URGELL Tots els drets reservats.
Llicčncia d'ús per La_Seu. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |