Solˇlicitud d'inscripciķ com a titual d'una creu o enterrament a terra.

Codi IT:

RE-NIN-2009/10

Índex:

RE-NIN-2009/10

Unitat Tramitadora:

OAC

Referent:

Unitat:

Gestiķ Tributāria

Responsable:

Josep MĒ Ritort

Norma ISO:

Dades fitxa

Paraules Clau / sinōnims: (māxim 6 paraules)

enterrament, terra, creu, cementiri

Creat per:

Xavier Escribā / Josep MĒ Ritort

Aprovat per:

Xavier Escribā / Josep MĒ Ritort

Data efectivitat:

Nivell de versiķ:

001

Característiques bāsiques

Descripciķ del trāmit:

Trāmit per solˇlicitar el registre de titulars de les creus o sepultures a terra, del cementiri municipal de la Seu d'Urgell.

Qui ho pot solˇlicitar?

Qualsevol persona propietāria de creus o sepultures.

Quan es pot solˇlicitar?

Fins el 30 de novembre 2009

Com es pot solˇlicitar?

Presencialment

Com es pot solˇlicitar?

Presencialment

On es pot solˇlicitar?

Oficina d'Atenciķ al Ciutadā

Plaįa dels Oms, s/n 25700

La Seu d'Urgell

Tel. 973 350 010- Fax 973 350 165

Documentaciķ a aportar:

- Instāncia de solˇlicitud  

Període de resoluciķ

Un mes

Silenci Administratiu:

No s'aplica.

Altres observacions d'interčs:

El codi (dada necessāria del servei) serā informat pels empleats municipals del cementiri, s'haurā d'anar al cementiri i contactar amb els empleats per verificar-ho.

Indicadors Resoluciķ:

Termini legal de resoluciķ:

Temps de resposta estimat de resoluciķ:

Un mes

Impostos, taxes o Preus Públics:

Cost del Servei / trāmit:

No.

Quan es liquida:

Període de pagament:

Exempcions, Bonificacions i Reduccions de la quota:

Ordenances fiscals:

Legislaciķ

Legislaciķ estatal:

 

Legislaciķ autonōmica:

 

Legislaciķ local

Trāmits relacionats:

 

Altres informacions d'interčs:

Observacions internes:

Procediment intern:


Aplicatius relacionats:

Registre

 

La pāgina de Trāmits i gestions de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, solˇlicita als seus usuaris dades de carācter personal: nom, cognoms, adreįa, etc., per tal de poder realitzar la tramitaciķ solˇlicitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislaciķ vigent en cada cas. Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, d'acord amb la legislaciķ o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de la Seu d'Urgell garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de carācter personal que es recullen, així com la implementaciķ de les mesures, d'ordre tčcnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

Passes a seguir:

Ordre

Acciķ

Programa a emprar

1

Si no porten la instāncia, els hi facilitem. També hi haurā instāncies al Cementiri Municipal.

Padrķ d'Habitants.

2

Informarem que han d'anar al cementiri municipal i juntament amb els empleats municipals, identificaran la creu i aquests els facilitaran el Codi que han de fer constar a la instāncia (Dades del Servei)

No hi ha

3

Registrar la documentaciķ al departament de recaptaciķ.

Registre.

4

Dipositar la solˇlicitud a la safata de Gestiķ Tributāria.

No hi ha programa.

estadisticas
 

| © 2017 AJUNTAMENT DE LA SEU D'URGELL Tots els drets reservats.
Llicčncia d'ús per La_Seu. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |