Solˇlicitud d'entrada de documentaciķ al Registre.

Codi IT:

OAC-REN 

Índex:

 

Unitat Tramitadora:

OAC

Referent:

Unitat:

OAC

Responsable:

Xavier Escribā

Norma ISO:

Dades fitxa

Paraules Clau / sinōnims: (māxim 6 paraules)

document, factura, certificat obres, requeriment, manca, falta, adjuntar

Creat per:

Xavier Escribā

Aprovat per:

Xavier Escribā

Data efectivitat:

Nivell de versiķ:

001

Característiques bāsiques

Descripciķ del trāmit:

Trāmit que serveix per adjuntar documentaciķ, aportada pel solˇlicitant i que no s'inicia per cap altre trāmit, al Registre d'entrada de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell.

Qui ho pot solˇlicitar?

Qualsevol persona interessada

Quan es pot solˇlicitar?

Durant tot l'any.

Com es pot solˇlicitar?

- Presencialment presentant la documentaciķ que cal aportar a l'OAC

On es pot solˇlicitar?

Oficina d'Atenciķ al Ciutadā

Plaįa dels Oms, s/n 25700

La Seu d'Urgell

Tel. 973 350 010- Fax 973 350 165

Documentaciķ a aportar:

Instāncia i documentaciķ

Període de resoluciķ

Depčn del tipus de peticiķ.

Silenci Administratiu:

No s'aplica

Altres observacions d'interčs:

 

Indicadors Resoluciķ:

Termini legal de resoluciķ:

 

Temps de resposta estimat de resoluciķ:

45 dies.

Impostos, taxes o Preus Públics:

Cost del Servei / trāmit:

No

Quan es liquida:

 

Període de pagament:

 

Exempcions, Bonificacions i Reduccions de la quota:

 

Ordenances fiscals:

Legislaciķ

Legislaciķ estatal:

Legislaciķ autonōmica:

Legislaciķ local

Trāmits relacionats:

Altres informacions d'interčs:

La solˇlicitud estā preparat per adjuntar-hi :

  • Factures
  • Certificats d'obra
  • Documentaciķ que manca en algún procediment iniciat

D'altra banda, hi podem adjuntar qualsevol altra documentaciķ que necessitem i no formi part de cap altre trāmit.

Observacions internes:

Procediment intern:

Aplicatius relacionats:

Registre

 

La pāgina de Trāmits i gestions de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, solˇlicita als seus usuaris dades de carācter personal: nom, cognoms, adreįa, etc., per tal de poder realitzar la tramitaciķ solˇlicitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislaciķ vigent en cada cas. Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, d'acord amb la legislaciķ o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de la Seu d'Urgell garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de carācter personal que es recullen, així com la implementaciķ de les mesures, d'ordre tčcnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

Passes a seguir:

Ordre

Acciķ

Programa a emprar

1

Comprovar la Solˇlicitud i la Documentaciķ que s'adjunta sigui correcta.

No hi ha programa.

2

Omplir el Departament de destí a la solˇlicitud i Registrat-la d'entrada.

Registre d'entrada.

estadisticas
 

| © 2012 AJUNTAMENT DE LA SEU D'URGELL Tots els drets reservats.
Llicčncia d'ús per La_Seu. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |