Solˇlicitud d'Autoritzaciķ Sanitāria de Funcionament (ASF) per comerį minorista de carns fresques i derivats

Codi IT:

OT-ASF

Índex:

Unitat Tramitadora:

OAC

Referent:

Unitat:

Medi Ambient

Responsable:

Ester Canturri

Norma ISO:

Dades fitxa

Paraules Clau / sinōnims: (māxim 6 paraules)

Sanitat, ASF, carn fresca, fresques, derivats, autoritzaciķ

Creat per:

Xavier Escribā / Ester Canturri

Aprovat per:

Xavier Escribā / Ester Canturri

Data efectivitat:

Nivell de versiķ:

001

Característiques bāsiques

Descripciķ del trāmit:

Trāmit per demanar la Solˇlicitud d'Autoritzaciķ Sanitāria de Funcionament (ASF) per comerį minorista de carns fresques i derivats

Qui ho pot solˇlicitar?

El titular de l'activitat o el seu representant legal.

Quan es pot solˇlicitar?

Durant tot l'any.

Com es pot solˇlicitar?

Presencialment.

On es pot solˇlicitar?

Oficina d'Atenciķ al Ciutadā

Plaįa dels Oms, s/n 25700

La Seu d'Urgell

Tel. 973 350 010- Fax 973 350 165

Període de resoluciķ

3 mesos

Silenci Administratiu:

Positiu

Altres observacions d'interčs:

Ho han de solˇlicitar tots els establiments de comerį minorista de carns fresques i derivats com carnisseries, carnisseries-xarcuteries, carnisseries-cansaladeries.... i un cop ja disposin de la llicčncia d'obertura.

Indicadors Resoluciķ:

Termini legal de resoluciķ:

3 mesos

Temps de resposta estimat de resoluciķ:

Impostos, taxes o Preus Públics:

Cost del Servei / trāmit:

No

Quan es liquida:

Període de pagament:

Exempcions, Bonificacions i Reduccions de la quota:

Ordenances fiscals:

Legislaciķ

Legislaciķ estatal:

Real Decret 1376/2003, pel qual s'estableixen les condicions sanitāries de producciķ, emmagazematge i comercialitzaciķ de carns fresques i derivats en establiments de venta minorista.

Llei 3/92, de 26 de novembre, de rčgim jurídic de les administracions públicques i el procediment administratiu comú.

 

Legislaciķ autonōmica:

Legislaciķ local

Altres informacions d'interčs:

- L'autoritzaciķ Sanitāria de funcionament ASF, s'ha de solˇlicitar un cop l'establiment ja tingui la llicčncia d'activitat i es trobi en funcionament. 

Observacions internes:

- Informeu que fins que no s'hagi portat tota la documentaciķ complerta i correcta no se li atorgarā la llicčncia.

Procediment intern:

Aplicatius relacionats:

Registre, Gestiķ Tributāria, Recaptaciķ i CGAP.

 

La pāgina de Trāmits i gestions de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, solˇlicita als seus usuaris dades de carācter personal: nom, cognoms, adreįa, etc., per tal de poder realitzar la tramitaciķ solˇlicitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislaciķ vigent en cada cas. Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, d'acord amb la legislaciķ o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de la Seu d'Urgell garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de carācter personal que es recullen, així com la implementaciķ de les mesures, d'ordre tčcnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

Passes a seguir:

Ordre

Acciķ

Programa a emprar

1

Verificar que la instāncia estigui degudament omplerta i amb la documentaciķ adjuntada.

No hi ha programa

2

Registrar-ho al departament de medi ambient

Registre

3

 

Deixar-ho a la safata de l'Oficina Tčcnica

No hi ha programa

estadisticas
 

| © 2017 AJUNTAMENT DE LA SEU D'URGELL Tots els drets reservats.
Llicčncia d'ús per La_Seu. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |