Trāmit per a solˇlicitar l'ajut al lloguer del Ministerio de Vivienda per renda bāsica d'emancipaciķ.

Codi IT:

 

Índex:

 

Unitat Tramitadora:

OAC

Referent:

Unitat:

Departament Joventut / Carli Farras

Responsable:

Xavier Escribā / Carli Farras

Norma ISO:

Dades fitxa

Paraules Clau / sinōnims: (māxim 6 paraules)

arrendament, vivenda, ajut, emancipaciķ, renda, bāsica, ministerio, vivienda

Creat per:

Carli Farras / Xavier Escribā

Aprovat per:

Carli Farras / Xavier Escribā

Data efectivitat:

Nivell de versiķ:

001

Característiques bāsiques

Descripciķ del trāmit:

Trāmit per solˇlicitar l'ajud al lloguer al Ministerio de Vivienda, per renda bāsica d'emancipaciķ.

Qui ho pot solˇlicitar?

Qualsevol jove d'entre 22 i 30 anys, que disposi d'una font regular d'ingressos que no superi els 22.000 euros bruts anuals i que sigui titular d'un contracte de lloguer.

Quan es pot solˇlicitar?

Tot l'any.

Com es pot solˇlicitar?

- Presencialment presentant la documentaciķ que cal aportar a l'OAC

- Si necessiteu assessorament, el podeu demanar al Punt Jove Actiu (Tel 973355365)

 

Com es pot solˇlicitar?

- Presencialment presentant la documentaciķ que cal aportar a l'OAC

 

On es pot solˇlicitar?

Oficina d'Atenciķ al Ciutadā

Plaįa dels Oms, s/n 25700

La Seu d'Urgell

Tel. 973 350 010- Fax 973 350 165

 

Punt Jove Actiu (Assessorament)

Plaįa del Carme

25700 La Seu d'Urgell

Tel. 973 355 365

Obert de dilluns a divendres, de 11h a 14h i de 17h a 20h.

 

Documentaciķ a aportar:

  • Model de solˇlicitud per ajuda al lloguer, omplert.
  • 1 fotocōpia compulsada del documents d'identitat
  • Fotocōpia compulsada del Contracte de Lloguer

Per acreditar els ingressos (originals ķ compulsa), per compte d'altri i autōnoms.

  • veure la documentaciķ necessāria a la 4a pāgina de la solˇlicitud.

Per treballadors d'andorra, els punts de la CASS.

 

 

Període de resoluciķ

Aproximadament 2 messos.

Silenci Administratiu:

No s'aplica

Altres observacions d'interčs:

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell sols fa d'intermediari entre els Ciutadans i el Ministerio de Vivenda.

L'Ajuntament de la Seu d'Urgell no resol les ajudes.

Indicadors Resoluciķ:

Termini legal de resoluciķ:

 

Temps de resposta estimat de resoluciķ:

 

Impostos, taxes o Preus Públics:

Cost del Servei / trāmit:

NO

Quan es liquida:

Període de pagament:

 

Exempcions, Bonificacions i Reduccions de la quota:

 

Ordenances fiscals:

Legislaciķ

Legislaciķ estatal:

Real Decreto 1472/2007, de 2 de noviembre.

Legislaciķ autonōmica:

Accés a la informaciķ del Trāmit per la Generalitat de Catalunya.

Legislaciķ local

Trāmits relacionats:

Altres informacions d'interčs:

Observacions internes:

Ho poden presentar, joves del municipi de la Seu d'Urgell ķ de qualsevol altre municipi d'Espanya.

Procediment intern:

Aplicatius relacionats:

Registre

 

La pāgina de Trāmits i gestions de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, solˇlicita als seus usuaris dades de carācter personal: nom, cognoms, adreįa, etc., per tal de poder realitzar la tramitaciķ solˇlicitada per l'usuari, complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislaciķ vigent en cada cas. Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats de l'Ajuntament de la Seu d'Urgell, d'acord amb la legislaciķ o normativa vigent en cada cas. L'Ajuntament de la Seu d'Urgell garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de carācter personal que es recullen, així com la implementaciķ de les mesures, d'ordre tčcnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

Passes a seguir:

Ordre

Acciķ

Programa a emprar

1

Si el ciutadā no té la documentaciķ per omplir, facilitar-los-hi i indicar-los que per a omplir-la poden rebre assessorament al Punt Jove Actiu (tel. 973355365) i que un cop omplerta l'han de portar a l'OAC.

 

2

Si el ciutadā porta la documtaciķ omplerta, revisarem que la documentaciķ aportada sigui la correcta i estigui tot signat.

Els grups de documents sķn : Solˇlicitud, contracte de lloguer i Documentaciķ per acreditar els Ingressos i DNI.

No hi ha programa

3

S'haurā de compulsar :

1- La cōpia del document d'identificaciķ

2- El contracte do lloguer

3- La Documentaciķ que acrediti ingressos, si no volen deixar els originals.

Aquestes compulses i fotocōpies que se'n derivin, serān GRATUĪTES.

 

No hi ha programa

4

Si no ens porten tota la documentaciķ requerida, informarem que el trāmit no tindrā efecte fins que s'aporti.

REGISTRE D'ENTRADA PER FINESTRETA ÚNICA, perō dirigir la solˇlicitud al departament de Joventut.

No hi ha programa

estadisticas
 

| © 2017 AJUNTAMENT DE LA SEU D'URGELL Tots els drets reservats.
Llicčncia d'ús per La_Seu. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |