Carpeta del Ciutadà Ajuntament de la Seu d'Urgell

Sou a:

Inici

>>

Informació de la seu

>>

Dades de la seu

Informació de la seu electrònica

Dades de la seu electrònica

La seu electrònica de l'Ajuntament de La Seu d'Urgell és l'adreça electrònica disponible per als ciutadans a través de les xarxes de telecomunicacions mitjançant la qual l'ajuntament difon informació i presta serveis. La titularitat de la seu electrònica comporta la responsabilitat respecte a la integritat, veracitat i actualització de la informació i els serveis.

  • Titular de la seu: Ajuntament de La Seu d'Urgell

  • Òrgan de gestió de la seu: Área d'Administració general de l'Ajuntament de La Seu
    d'Urgell

  • Normativa de la seu:

    • 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als Serveis Públics (BOE de 23 de juny de 2007)
    • Llei 59/2003 de signatura electrónica (BOE de 20 de desembre de 2003)
    • Disposició de creació de la seu electrònica
    • Disposició de creació del registre electrònic
  • Canals d'accés:

    • Accés electrònic a través d'Internet: https://www.laseu.cat/
    • Atenció presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça dels Oms, 1 25700 de La Seu d'Urgell
    • Atenció telefònica a través del telèfon 973 350 010

  • Hora oficial: Dilluns i dijous de 8:00 a 14:00 h i 16:30 a 19:00 h, dimarts, dimecres i divendres de 8:00 a 14:00 h

Dades de contacte

Ajuntament de La Seu d'Urgell
Plaça dels Oms, 1
Tel: 973 350 010. Fax: 973 350 165.
25700 La Seu d'Urgell (Lleida)

| © 2024 AJUNTAMENT DE LA SEU D'URGELL Tots els drets reservats.
Llicència d'ús per e-Atiende. Desenvolupat amb eConstruye d'Absis |



estadisticas